woensdag 6 mei 2015

Swapperdeswap

Ook nu heb ik weer meegedaan aan de Instaswap, springedition 2015 om precies te zijn.
Toen ik de mail kreeg met daarin de naam van mijn swapmaatje schrok ik wel een beetje...oh hemel, nu al? Ik liep niet over van energie en directe inspiratie. Gelukkig had ik deze keer een swapmaatje met redelijk dezelfde smaak, dus dat hielp me wel direct op weg *smile*

Om het volgens de trend te zeggen: een mini succulent in een
kurken potje... *smile* 
Ik wilde me niet teveel laten leiden door dagelijks op de #instaswap2015springedition te kijken naar de meest fantastische creaties die voorbij zouden komen. Afgelopen swap voelde ik, ondanks de strenge woorden van de organisator 'niet vergelijken dames' *smile* mij tekortschieten in hoeveelheid en creativiteit. Uiteindelijk stuurde ik een complete doos met cadeautjes waar ik maar half tevreden over was.

Een zakje thee met een recept voor heerlijke ijsthee.
En dat moest deze editie dus zeker anders!
Ik ben heel blij met alles wat ik verstuurd heb en het kon ook nog eens gewoon met brievenbuspost verzonden worden *smile* 




Ik maakte deze vrolijke sushischaaltjes met snoepsushi omdat mijn swapmaatje laatst voor het eerst zelf sushi had gemaakt.


Ik pakte alle cadeautjes met liefde en mooie materialen in.

En gaf de brievenbusdoos ook nog een kleine decoratie.
Ik stuurde ook nog mooie kaarten van Koetjes en kaartjes en Plint mee. Van Krimpie dinkie maakte ik een sleutelhanger en voor aan de muur een letterbanner met de tekst "vandaag straal ik de zon voor jou". 
Bij Ikea vond ik leuke zakjes met zaad voor kruidenplantjes en daarbij maakte ik mijn DIY plantensteker. Kijk nog maar eens hier op mijn blog. O ja, ook nog een poster van Studio Stationary *smile*


Isa mocht helpen uitpakken.
Zelf ontving ik deze vrolijke pakjes. Veel vrolijke spulletjes van de Hema, zoals rietjes, sticky notes , appel paperclips en een hartenhangertje.


Hoewel het hoofdzakelijk gekochte cadeautjes waren in mijn ontvangen pakket was het wel weer erg leuk om uit te pakken.
Persoonlijk ben ik erg blij met mijn verzonden swap. Ik ben dicht bij mezelf gebleven en heb er weer veel plezier aan beleefd om iets voor een ander te maken. En dat die ander een wildvreemde is maakt het eigenlijk extra leuk! *smile*

Liefs,
@nnemieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten