zondag 6 april 2014

Reduceren

We hadden onszelf een doel gesteld: een kleine backpack en een reistas. Meer willen we niet meesjouwen tijdens de reis. Naast de handbagage natuurlijk...

Een poosje geleden heb ik voor Isa al wat setjes uitgezocht zodat we vooral kunnen combineren. Ik hoop toch dat we nog wat keertjes kunnen zwemmen want deze bikini van de Hema en de slippers van de WE zijn gewoon te leuk *smile*



Zaterdag heb ik alles nog eens op ons bed tentoongesteld: korte mouw-stapel, lange mouw-stapel, korte broek-stapel etc. En dat dan maal 4.
Het zag er ongeveer zo uit:
HELP!!

Vervolgens heb ik voor ieder persoon 1 stapel gemaakt, aangevuld met een stapeltje 'losse items'. Toen werd het dit:


En dacht ik...'mwah, het zou in theorie best moeten kunnen lukken'.

Als voorlopig eindresultaat kon ik de volgende foto maken:

Op dit moment zat het uitklapbedje van Merijn ook in de reistas. Die heb ik er inmiddels wel weer uitgehaald, maar verder vind ik het toch niet gek.
Zeker niet als ik me bedenk dat we voor 2 weken Zuid-Frankrijk de hele auto +dakkoffer volladen *smile*

Nog 4,3,2,1....

@nnemieke





1 opmerking: