woensdag 9 april 2014

ready....set...go!

Terwijl mini-man er nog even een puinhoop van maakt in de kamer ga ik een momentje rustig achter de laptop zitten.
Zojuist ons reisschema aan de familie gemaild, nog wat dingetjes bij 's lands grootste kruidenier gehaald en straks de rest van mijn to-do lijstje afwerken (wel een mooi lijstje overigens, gekocht bij Studiostationary)*smile*



Vanmiddag breng ik Isa en Merijn naar oma, die blij is dat ze de kinderen nog even kan knuffelen en voor zich alleen heeft een paar uurtjes ('hoezo gaat Isa misschien bij een vriendinnetje spelen??')...
Ik kan dan nog een aantal belangrijke gesprekken op school afronden om vervolgens aan te schuiven bij mijn moeder. De rest van de familie (althans het deel uit West-Friesland) komt daar ook gezellig eten, we kunnen luisteren naar de verhalen van mijn zus haar stieffie die net terug is uit India, Vietnam, Laos en Cambodja en natuurlijk knuffelen en kussen we elkaar gedag.

Gisteravond hadden we ook al de luxe dat we mochten aanschuiven bij de buren. Heerlijk gegeten, gezellig en fijn dat we geen extra afwas meer hadden *smile*.

Isa wordt aan alle kanten verwend: boekjes, kleurspullen, knutsels en van haar grote, kleine vriendje een zelfgemaakt armbandje in een doosje met zijn pasfoto erop. Zo kan ze in Australië toch aan hem denken. 
Vriendjes vanaf het kinderdagverblijf... Ze zitten niet bij elkaar op school maar wel nog 1 dag in de week bij elkaar op de BSO en de woensdagen dat Isa bij oma is spelen ze ook regelmatig samen. Die twee zijn samen zó leuk!



Vanavond proberen we op tijd naar bed te gaan want morgen gaat de wekker al vroeg. 
We hebben ongelooflijk veel zin en ik heb uiteraard last van een beetje gezonde spanning. Met name de vliegreis met Merijn. Ik heb als oplossing bedacht dat ik hem daarom maar zoveel mogelijk bij Richard op schoot laat zitten... *smile*

Uiteraard zullen we af en toe iets van ons laten horen, we weten alleen nog niet via welke weg. Dat gaan we daar rustig bedenken, als we zin hebben.

Liefs,
@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten