donderdag 8 mei 2014

Down under...in bits and pieces

Wat een gek idee...na 2 jaar plannen (zo af en toe een beetje) en 2 jaar sparen (zo af en toe een beetje), is DE reis opeens voorbij.
We hebben 4 heerlijke weken gehad en proberen nu zo snel mogelijk in een ritme te komen waardoor we zo min mogelijk last hebben van de jetlag. En dus heeft manlief wat boodschapjes gehaald, heb ik de tassen uitgeruimd en de 3e was draait 'as we speak'...

En nu lig ik een beetje te balen op de bank: klaar om wat afleveringen terug te kijken die ik had opgenomen (en met veel frustratie voorgeprogrammeerd had), blijkt dezelfde manlief de stekker van het apparaat eruit gehaald te hebben omdat we er toch 4 weken niet zouden zijn...zucht.

Natuurlijk heb ik veel met jullie te delen over onze reis en ik ga dat 'stukjes en beetjes' vertellen. Ik ben bang dat jullie anders na 10 regels ophouden met lezen en het was zó ontzettend leuk dat ik graag meer met jullie deel dan dat *smile*.

Op donderdag 10 april vertrokken we naar Kuala Lumpur, we hadden daar voor 2 overnachtingen een hotel geboekt zodat we de ergste jetlag al konden wegslapen voordat we in Australië zouden arriveren.
Keurig hotel, in het CBD gelegen, 5 minuten laten van de Petronas Twin Towers.
Met mijn mobiel heb ik best veel foto's gemaakt (na het uitzoeken zijn er nog ruim 400 overgebleven), ik zal er een aantal plaatsen zodat jullie een kleine indruk krijgen. Op mijn blog wil ik eigenlijk alleen foto's plaatsen die ik met mijn IPhone gemaakt heb...een persoonlijk 'dingetje'.


winkels vol verse etenswaren

In Chinatown hebben we lekkere loempia's gegeten

Tsja...

Ongelooflijk lekker gegeten in een 'vreetschuur'...

Petronas Twin Towers
(de twin is verstopt)

3 dagen in Maleisië met een klein,
blond jongetje is een avontuur op zich...
Kort, maar krachtig bezoek aan dit warme land. Manlief is zijn volgende vakantie naar de rest van het land vast aan het plannen *smile*

@nnemieke

2 opmerkingen: