maandag 3 november 2014

Instaswap falledition

Eerder dit jaar deed ik op Instagram mee met de instaswap. Je kunt er hier over lezen als je dat leuk vindt.

Het was zo´n enorm succes dat ik mij ook weer heb opgegeven voor de falledition van dit jaar.
Ik heb weer mijn best gedaan om leuke k-dootjes te maken en te kopen voor mijn swapmaatje en ook het inpakken was een feestje.

Overzicht krijgen in mijn hoofd
Hartjes van klei voor een kleine slinger

Met porseleinstift aan het werk

Ships...het past niet!
Uiteindelijk was het nét iets te groot voor een brievenbusdoosje, dus heb ik het maar als een pakket verzonden.
Alle K-dootjes bij elkaar
Vandaag, 3 november, is de officiële verzenddatum. Ik hoop dat mijn swapmaatje blij is met haar pakketje en kan niet wachten op mijn eigen swap *smile*

@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten