dinsdag 11 november 2014

Pecan pie

Op de dag van Sint Maarten, tussen het snijden van de pompoenlampionnen door, wil ik dit mooie herfstrecept graag met jullie delen voordat ik even een wandeling in het warme zonnetje ga maken.

Vorige week zondag zijn we naar de Oosterse markt geweest bij de Beverwijkse bazaar. Ik heb een behoorlijke voorraad dadels en noten ingeslagen zodat ik voorlopig vooruit kan. Niet alleen was de smaak veel beter, maar de prijs is ook veel beter *smile*

We hebben een fijn dagje gehad en afgelopen week besloot ik om een deel van de pecannoten te gebruiken voor een heerlijke pecan pie. Goed voor een instant gevoel van herfst.

Het recept kun je hier vinden op de site van Chickslovefood. Een fijne site met veel recepten. Ze werken met vaste categorieën zoals Sinner sunday en 5 or less. Heerlijke gerechten met maar 5 ingrediënten. De dames hebben inmiddels ook een kookboek.

Ik had nog mooie blogfoto's willen maken, maar de taart was gewoon te snel op...

Eet smakelijk en een fijne Sint Maarten allemaal!

@nnemieke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten