maandag 1 juni 2015

Privé feestje

Vandaag vier ik mijn eigen kleine feestje. Ik ben weer 100% 'arbeidsgeschikt' verklaard op mijn werk.


Van de herfstvakantie tot de kerstvakantie ben ik volledig thuis geweest om daarna weer langzaam aan, met kleine stapjes, te re-integreren. En nu kan ik dus mijn kleine privé feestje vieren!

Ik durf het hier gewoon te typen...ik ben trots *smile* 

Ik heb er kneiterhard mijn best voor gedaan om hier te komen, op dit moment. Ja, ik heb nog wel eens last van een down, maar gelukkig zijn er voornamelijk ups. Het is natuurlijk een proces, het is nog niet klaar, maar ik heb enorme stappen gemaakt de afgelopen 8 maanden. En iedere stap is er weer één...

En dus is er taart!
Voor het avondeten aten we spinazie-currytaart met mangochutney. Voor het recept kijk je hier.

 


En mijn mjummie taartjes van Holynut eet ik lekker bij mijn espresso. (Deze mjummie taartjes kreeg ik afgelopen zaterdag bij mijn foodstyling en fotografieworkshop bij Foodbandits. De taartjes zijn vegan, glutenvrij, suikervrij, soyavrij, zuivelvrij...etc maar dus wel errug mjummie *smile*)

Het prachtige plankje kreeg ik aan het einde van de workshop ook nog mee naar huis! Een hele toffe goodie van Anne (en Tim) van wfth. Neem zeker eens een kijkje op de site.


Eigenlijk is er nog veel meer om te vieren, maar dat doe ik dan gewoon in een volgende post *smile*

Liefs,
@nnemieke

2 opmerkingen: