zondag 26 oktober 2014

It's a winner...

Op de finale avond van Heel Holland bakt kan ik niet anders dan deze foto's met jullie te delen... (het zijn er veel, dus pas op *smile*)

We beginnen overigens gewoon bij het begin, dan kan ik de spanning lekker opbouwen namelijk!

Men neme witte chocolade...veel witte chocolade.
Je voegt poedersuiker toe aan je beslag. Door het nog even te zeven krijgt je keuken dit uiterlijk...

Voor wie wil tellen...het zijn 6 lagen!
En past dan precies in je koelkast
Afstrijken met gezoete mascarpone en garneren met vers fruit 
Dat ziet er ongeveer zo uit...
De binnenkant dan zo...
En op je bordje zo...
En mensen, mensen wat was de smaak goed!

Ik heb er een dag voor in de keuken gestaan omdat iedere laag apart gebakken moest worden en tussendoor moest er nog van alles opstijven, maar ik kan het iedereen aanraden. Het was een feestje en ik vond het heerlijk!
Zoek je een lekkere taart voor een bijzondere gelegenheid (of geeft de bedrijfsarts je de opdracht om een taart voor jezelf te bakken??)? 

Je hebt niet veel kennis nodig, wél veel tijd *smile*

Het recept kun je vinden op de site van AH.

Eerder deze maand gaf ik aan dat ik iets lekkers voor een vriendin zou maken. Bij het zien van deze foto's lijkt het wel alsof ik mezelf er makkelijk vanaf wilde maken, maar niets is minder waar. Mijn vriendin heeft een variatie aan lekkers meegekregen! Feit is alleen dat ik het recept voor deze gezonde muffins nergens meer kan terugvinden...oeps. 

Voorlopig was dat ook mijn laatste 'bak-kook-culi-verrassing' voor anderen. Wie weet volgend jaar weer *smile*

Liefs
@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten