donderdag 2 oktober 2014

Chaos

En opeens was het donderdag 2 oktober...

Vorige week donderdag kon ik éindelijk naar Heerenveen voor de afspraak bij de therapeut. Mensen wat keek ik daar naar uit. Het vooruitzicht van geen hoofdpijn en weer ruimte in mijn lijf was heerlijk!

En wat kan het dan tegenvallen als de napijn de overhand neemt en alles zo zeer doet dat ik eigenlijk nog minder kan dan daarvoor...*no smile*

Binnen 2 weken moet dan toch echt die heerlijke ruimte gaan komen. 
Ik weet het, het is maar rugpijn en het kan allemaal veel erger, maar vervelend is het wel. Duidelijk een stap terugnemen is even noodzaak.
En daar heb ik enorm de balen van, want dat is niet echt mijn sterkste kant. Ik doe zo gruwelijk mijn best om naar mijn lijf te luisteren, neem maatregelen op allerlei vlakken en het lijkt alleen maar tegen te werken. Gggr!

Ditmaal geen eigen foto maar eentje van Loesje. Gewoon omdat  'ie zo toepasselijk is nu.


Voor de maand oktober heb ik besloten zelf iemand uit te kiezen voor iets lekkers. Lekker eigenwijs *smile*. Meer nieuws hierover volgt later.

Even geen vrolijk, heppie-de-peppie-blog dus met heerlijke recepten. Dit is even hoe het is, ik moet het er mee doen.

@nnemieke

2 opmerkingen: