vrijdag 17 april 2015

Reuzenstappen

Eindelijk, eindelijk was mijn #100daysof_fromwhereistand voorbij. Ik heb een klein jubeldansje gedaan, want mensen, wat een ongelooflijke uitdaging was dit!

Wél een hele toepasselijke aangezien ik in die 100 dagen persoonlijk best wat stappen genomen heb. Met name om weer dichter bij mijn 'eigen ik' terecht te komen en ik ben er heel trots op hoe ver ik gekomen ben *smile*


Dag 55 t/m 63; aan het klussen in de kamer van Isa, de eerste
mooie dagen van het jaar en naar Schiphol om mijn moeder op 
te halen na een paar dagen Londen.

Dag 64 t/m 72; de rode nagels van Merijn, uit eten met mijn 
lief en de verjaardag van het liefste 2-jarige meisje.


Dag 71 t/m 81; Nationale pannenkoekendag, trakteren op mijn
werk, Gooische vrouwen  en wandelen.


Dag 83 t/m 90; zoete aardappelfrites, Fort Beemster in de storm,
schoolvoetbaltoernooi en kermis in Bovenkarspel.

Dag 91 t/m 99; nog meer kermis in Bovenkarspel, de Hoornsche
foodmarket, studiedag en hét raam bij Lisette.
Op dag 100 ging ik met Merijn en mijn moeder naar Sprookjeswonderland. Opeens bedacht ik mij dat het wel een leuke laatste foto zou zijn om in de schoenen van de reus te stappen, ik had immers wel reuzenstappen gemaakt...



Voorlopig weer even rust op IG. Ik doe wel mee aan de Instaswap deze maand, maar ik heb besloten wat minder vaak op de # te kijken omdat ik mezelf anders helemaal gek maak. En dat is niet de bedoeling natuurlijk *smile*

Liefs,
@nnemieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten