maandag 13 april 2015

*smile*

Om jullie even een idee te geven waarom:

* Ik ben steeds meer uren aan het werk. Bovendien krijg ik weer steeds meer groepsverantwoordelijkheid.
* De lente is toch écht wel begonnen.
* Dat manlief de stoelpoten beter heeft vastgemaakt.
* Bij de manueel therapeut was ik helemaal niet zo scheef als anders.
* Ik heb een nieuwe waterkoker: het ketelbinkie van de Hema.
* Een gezellige middag met mijn zus en vroegere buurmeisje 


* Eindelijk heb ik weer eens een boek gelezen! Sterker nog, sinds afgelopen donderdagavond heb ik al 2 boeken uit.
* Komende vrijdag heb ik een fijne workshop bij de yoga.
* Ik koos voor groen!
* Gezellige middagen met vrienden.
* Sinds tijden heb ik een nieuw kapsel.
* Dit meisje
* En dit jongetje

* De opgeruimde kledingkast.
* Eindelijk lekkere koffie bij mijn moeder thuis! 
* De aanschaf van ons campingservies. Is van Zuperzozial, moet je maar eens kijken.
* Groene smileys bij Zwemscore.
* 's Middags thuiskomen als de schoonmaakster is geweest.
* Het einde in zicht van mijn #100daysof_fromwhereistand op Instagram



* Mijn bezoekjes aan de coaches.
* Ik doe weer mee aan de Instaswap springedition.
* Alle fijne feestjes in het vooruitzicht.
* Meisjes die op het veld een radslag doen tijdens een voetbalwedstrijd (hun eigen wedstrijd welteverstaan).
* Dit veldje vol mooie bloemetjes. Is toch leuk dat er iemand is die denkt "kom, laat ik hier eens duizenden bolletjes in de grond stoppen!"



En waar worden jullie blij van?

Liefs,
@nnemieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten