zaterdag 1 maart 2014

Dag en hallo

Dag en hallo...

Dag februari, korte maand met heel veel feestjes en vele bakmomenten. Voor de foto heb ik even een selectie gemaakt, er was namelijk nog veel meer lekkers *smile*
Het was me weer een genoegen, tot 2015!



En hallo maart, de maand die ons weer een stapje dichter naar de lente zal brengen! 
We beginnen goed, vanavond een heerlijk ongedwongen maaltijd met de buurtjes. De pan staat al op het vuur, de geuren verspreiden zich door het huis...'zin an'. 
En natuurlijk brengt de maand maart mij weer een nieuwe bakuitdaging...wie-o-wie is de 1e die een reactie op mijn blog zal geven?

@nnemieke

4 opmerkingen:

  1. Nou laat ik het toch eens proberen.... ben ik nu de eerste? xx mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mjammie, lijkt me heeeeeerlijk! Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende keer beter Bianca.
      Goed dat het je uiteindelijk tóch gelukt is *smile*

      Verwijderen