vrijdag 28 februari 2014

Cappuccino glazuur met spikkels

Op de valreep heb ik gister mijn surprise voor Marinka gemaakt.
Ik had mij goed voorbereid omdat ik iets moest bedenken wat ik, liefst via de brievenbus, zou kunnen verzenden.
Bij het postkantoor had ik een brievenbusdoos gekocht, donderdagmiddag in de keuken zodat ik het pakje aan het einde van de middag op de post kon doen. Op die manier zou het vrijdag, hooguit zaterdag, op de mat vallen bij mijn zus.
Goed uitgedacht...kon niet misgaan! 

´Pretty things inside´
Maar stel nou dat je de doos op de buitenste vouwlijn vouwt...dan past ´ie dus niet meer door de brievenbus en wordt je brievenbuspost ineens pakketpost. Helaas pindakaas voor mij, dat werden een stel dure donuts.

Donuts ja, omdat ik weet dat die best in de smaak zullen vallen bij mijn zus. Maar ook omdat ik de donuts met cappuccino-glazuur errug lekker vind en die nu wel eens zelf wilde maken. *smile*
En ja hoor...om je vingers bij af te likken zo lekker!

En toch ga ik het recept niet delen met jullie. Ik ben er namelijk van overtuigd dat er een beter recept moet zijn. De buitenkant van de donuts werden mij iets te snel bruin waardoor ze niet zo lang in het vet konden en de binnenkant soms wat twijfelachtig was.
Ik ga dus op zoek en zal een voortreffelijk recept met jullie delen zodra ik het gevonden heb.

@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten