zondag 2 februari 2014

Feestweek

Afgelopen maandag gingen we van start...Merijn mocht uitdelen op het kinderdagverblijf. Altijd een lastige vind ik, want wat kun je uitdelen aan kinderen van 0 tot 4 jaar en vinden ze allemaal leuk?
Fruit is meestal gewoon goed en dus werd het een stoere banaan.
Alle banaantjes gezellig in een schatkist gestopt en zo heeft Merijn een heerlijk feestje kunnen vieren bij Elan.


Op woensdag heb ik de laatste inkopen gedaan en hebben we bij mijn moeder gegeten. 
Op zich niets bijzonders, doen we bijna wekelijks een keertje...
Alleen is het zo dat we op 29 januari 2013 naar de verloskundige zijn geweest en dat ik toen gestript ben. De hele dag rommelde ik een beetje door en we hadden besloten dat we Isa op tijd bij de BSO zouden ophalen, gezellig even met z'n 3tjes naar de Mac zouden rijden en dat Isa dan voor de zekerheid bij mijn moeder zou slapen.
En dan is het wel leuk om nog even snel een  foto te maken dat Isa een kus op mijn buik geeft.
Zo gezegd, zo gedaan...


En toen werd 30 januari onze Merijn geboren!
Opa's en oma's, Barbara en Mayca, buuf en mijn lieve vriendinnetje met man en kind kwamen dit gezellig vieren en proefden van mijn -mislukte- taart. Hij kreeg zijn eerste, prachtige kdootjes en we aten kibbeling bij de lunch en pannenkoeken als diner. Heerlijk!

Maar zaterdag moest het echte feest plaatsvinden. Nou, dat was het! 
Ons kleine meneertje heeft de hele dag de volledige aandacht gekregen en nauwelijks geslapen.
Een huis vol visite, een Prachtige verjaardagstaart, mooie kdootjes met als uitschieter de piano *smile*. Wat een heerlijke reactie van een klein jongetje van 1. Het was overduidelijk dat hij dit een prachtig kdoo vond!


Kindertjes op tijd naar bed, de boel -grotendeels- weer aan kant en zelf uitgeteld op de bank. 
Om 21.15 uur besloot ik dat ik ook de binnenkant van mijn ogen wel wilde bekijken en dat ik bést een keertje op 2 februari een nieuwe maandoproep zou kunnen plaatsen.
Dus...wie als eerste op mijn blog een reactie achterlaat (niet op facebook dus) krijgt deze maand iets lekkers uit mijn keuken.

@nnemieke


9 opmerkingen:

  1. War n prachtig verhaal Miek! Het waren mooie dagen. Mocht ik de 1e zijn die reageert op je blog, dan sla ik mijn beurt over. Ik heb al zoveel lekkers van je gehad afgelopen weken !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het waren heerlijke dagen! Weet je het zeker dat je je beurt wilt overslaan??

      Verwijderen
  2. Dat klinkt allemaal heel gezellig. Op naar een nieuw levensjaar met weer allemaal nieuwe ervaringen voor Merijn. Wat zal hij daar ook weer van genieten, dat ondernemende mannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oma Rie (mijn moeder haar moeder) zei gister nog: 'ik heb inmiddels heel wat achterkleinkinderen, maar zoals deze nog niet één'. :)

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Het lijkt er zomaar wel op Minka...:)

      Verwijderen
    2. O sorry, sorry sorry! Ik was even in de war met Marije...oeps.
      Ik hoor zojuist dat ik 2x in de koken mag gaan staan deze maand. Komt goed!

      Verwijderen