vrijdag 14 februari 2014

Ik vind je lief

Al weken zie ik leuke, lieve DIY-projecten voorbijkomen op internet. De één heel uitbundig, de ander subtiel en intiem.

Valentijnsdag...

Je kunt ervan vinden wat je wilt, ermee doen wat je wilt.

Bij ons in huis gaat het meestal gewoon voorbij (al heb ik wel een aantal jaren mooie bloemen op mijn werk gekregen van mijn lief *smile*). 
Isa heeft het al weken over 'Valenstijndag' en daarom dacht ik dat het toch wel leuk zou zijn om haar te verrassen.

Dus hupsekiedee, de mengkom op het aanrecht en de bloem uit de kast. Er moesten hartenkoekjes komen!
Voor mijn lief een koekje in een mooi zakje gestopt en voor Isa in haar schooltrommeltje.

De mooie poster is van Else Leenstra

Geen dure k-doos, maar wel de persoonlijke aandacht. Valentijnsdag, ik doe ermee wat ik wil...

@nnemieke

1 opmerking:

  1. En je bracht een aantal hartenkoekjes bij mij +n mooie gemaakte Valentijnskaart van Isa. Valentijnsdag....ik vind t leuk!

    BeantwoordenVerwijderen