zondag 10 augustus 2014

De Parade

Het eerste weekend van augustus ben ik voor de 2e keer in mijn leven naar De Parade geweest. (Ik dacht dat het de eerste keer was, maar nu ik zit te typen bedenk ik mij dat ik nog al een keer geweest ben in Amsterdam).
Superleuk, een tip waard en zeker voor herhaling vatbaar *smile*

Voor wie het nog niet kent, De Parade is een reizend theaterfestival met tenten. In alle tenten worden voorstellingen gegeven: dans, theater, muziek, cabaret etc.
Voor elke leeftijd is er wat, voor iedere smaak is er iets.

Als je voor 16.00 uur het terrein op gaat betaal je geen entree. Wil je een voorstelling bezoeken dan betaal je voor de voorstelling zelf. Je kunt het dus zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.

Merijn had podiumambities en heeft heerlijk staan dansen.
Er is een speciale kinderparade, die voorstellingen beginnen rond 14.00 uur en eindigen rond 19.00 uur.
Wij hebben de voorstelling 'all inclusive' bezocht en betaalden 4,50 p.p. Wat mij betreft een koopje en we hebben 40 minuten ontzettend gelachen!

Daarna hebben we gewoon lekker rondgelopen, de doorlopende voorstellingen bekeken, poffertjes gebakken en ontzettend lekker gegeten! (o mensen, wat een zaligheden allemaal...)



Poffertjes bakken is een serieuze zaak.

Extra lekker als je ze zelf gebakken hebt natuurlijk!


Van 8 t/m 24 augustus is De Parade nog in Amsterdam te bezoeken in het M.L. Kingpark.

Meer informatie vind je hier.

Laat je het even weten als je geweest bent?
@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten