vrijdag 1 augustus 2014

Hallo augustus

Wat héb ik genoten van de maand juli. Allereerst natuurlijk al een fijn weekend weg met manlief. Dat levert altijd weer bergen energie op *smile*

En dan als kers op de taart nog 2 weken met de kinderen en mijn moeder naar Julianadorp aan Zee. Eigenlijk vind ik het altijd een beetje suf om in Nederland op vakantie te gaan in de zomer. Frankrijk is toch wel favoriet moet ik zeggen. 

Maar na ons avontuur in Australië waren de vakantiedagen bij Richard zo goed als verdwenen. Persoonlijk zag ik het niet zitten om 6 weken met onze schatjes thuis te zitten en gelukkig wilde mijn moeder graag met ons op stap *smile*

In de ochtend lekker luieren, 's middags naar het strand en 's avonds kwam manlief er ook gezellig bij... 
Het was heeeeeerlijk! 


Isa was doodsbenauwd dat haar nieuwe Barbie vlieger weg zou waaien.

Een mooie vondst...


Er was zojuist een kleine regenbui voorbij getrokken. Het strand was daardoor heerlijk leeg.

'Dineren' op het strand...
Mijn moeder werd 64.

Dit blije meisjes kijkt mij nu iedere keer aan als ik mijn mobiel open...
Dolblij dat eindelijk haar eerste tand eruit is! (bovenin is gewoon een groot gat namelijk)

Een moment van stilte om aan de slachtoffers van vlucht MH17 te denken...

Merijn begon weer te gillen van plezier bij de aanblik van alle grote vissen!

Lieve mam, dank je wel!

@nnemieke

PS. Het is natuurlijk 1 augustus...we zijn over de helft van het jaar. Tijd voor een nieuwe 'spelregel': de eerste 2 nieuwe actieve 'volgers' van mijn blog krijgen iets lekkers *smile* Plaats dan ook even een reactie onderaan de pagina zodat ik een melding krijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten