dinsdag 5 augustus 2014

Suffe sleutelhangers van schelpen

Net als in mijn jeugdjaren ben ik niet zo'n strandligger. Ik ga veel liever op zoek naar mooie dingen.
Ik heb vroeger wat afgelopen met mijn vader ... Tassen vol schelpen namen we mee naar huis uit Frankrijk. Volgens mij hebben we zelfs een deel gebruikt om buiten in de tuin een trapje mee te versieren *smile*

Nu had ik best wat meer willen liggen met een lekker tijdschrift, maar onze kids hadden andere plannen. Lekker met zand en water in de weer en 'karate' met de golven. Ook erg leuk overigens! We moesten samen 'schaterend lachen' van de hele hoge golven.



Wél heb ik nog wat schelpjes met een gat erin bij elkaar gezocht, om een leuke sleutelhanger van te maken. "SAAI!" en "SUF" kreeg ik van Isa als respons.

Lekker eigenwijs heb ik thuis toch 2 saaie en suffe sleutelhangers voor ons gemaakt. Als kleine herinnering aan deze heerlijke vakantie!


Voor mijzelf een sleutelhanger met de kleuren van de zee


 Bij toeval werd het een soort strandpoppetje...

En voor Isa een roze sleutelhanger.
O ja, voor ik het vergeet: het is nog steeds mogelijk om een 'actieve volger' te worden van mijn blog (dat is natuurlijk altijd mogelijk, maar in de maand augustus kun je er iets lekkers voor terug krijgen *smile*)! Dit kun je doen door je emailadres in te vullen of op de google + badge te klikken. (zichtbaar als je de internetversie weergeeft ipv de mobiele)

@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten