donderdag 4 september 2014

Homemade with love

Homemade with love, basically means I licked the spoon and kept on using it

Ik vond het zo'n leuke tekst dat ik de theedoek waar het op te lezen is daadwerkelijk kocht. 
De spiegels die al jaren bij ons thuis bij de eethoek hingen, moesten ruimte maken voor de ingelijste theedoek (een foto volgt nog, ik moet de theedoek eerst nog even goed spannen) *smile*

Maar steeds als ik ernaar kijk, moet ik lachen. Waarom? Herkenbaar!
Bij ieder kookprogramma leer je dat je moet proeven, proeven en nog eens proeven. En dan komt het wel eens voor (...) dat je diezelfde lepel nog eens gebruikt.

Teveel bekentenissen of gewoon heeeeeel herkenbaar bij iedereen?


Voor wie het toch nog aandurft: laat voor 21 september een berichtje achter en wie weet is mijn maandelijkse verrassing voor jou!

@nnemieke

3 opmerkingen: