zaterdag 13 september 2014

Plaktattoo

In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik in Australie een pakje plaktattoo's voor Isa gekocht... Ik heb een ontzettende hekel aan die lelijke dingen, zeker als ze beginnen te 'schilferen'. Gruwelijk!

Isa was heel verdrietig op de laatste dag in Albury en had ontzettend last van heimwee. Ik was op zoek naar iets waar zij blij van zou worden, niet al te duur was en nauwelijks ruimte in zou nemen (dat laatste was heel belangrijk aangezien we net 2 enorme paashaasknuffels hadden gekregen zo groot als Merijn toen zelf was...*smile).

Op die dag heeft ze er geloof ik 5 geplakt en vervolgens liggen die dingen -gelukkig-  te verstoffen in de kast.

Maar dat vind ik dan dus ook weer zonde. En nu heb ik een leuke oplossing gezien op Pinterest waardoor weer een groot deel gebruikt kan worden: op plastic bekers!



Gewoon goedkope doorzichtige plastic bekers kopen, 25 stuks bij de Action voor 0,54 euro, en daar de tattoo opplakken. Gewoon zoals je dat ook op een arm zou doen. Heb je ook geen gezeur van wie welke beker ook alweer was...



Ik ben circa 20 minuten bezig geweest en toen waren ze klaar! Kan ik vrijdag fijn gebruiken bij de traktatie van Isa *smile* (gaat denk ik wel een succes worden overigens, daarover later meer).

En kijk eens wat een onwijs leuke uitnodigingen we voor Isa haar partijtje hebben uitgedeeld! Heel blij mee ...




@nnemieke

3 opmerkingen: