donderdag 11 december 2014

Borduren XXL

Dit jaar heb ik geen puf om veel kerstprojecten op te starten. Ik wil mijn huis volledig in kerstsfeer hebben zonder alles over hoop te halen, zeker nu we ook nog een week op vakantie gaan.

Daarom heb ik gekozen voor simpele DIY projecten die snel klaar zijn en een groots effect hebben. Qua kleur ga ik dit jaar voor de rode boom, past in mijn beleving goed bij het winterse sfeertje in de Franse Alpen.

Zie hier mijn borduurwerk XXL.


Bij de bouwmarkt hadden ze het gaatjesboard alleen in maat matras en voor bijna 30 euro. In plaats daarvan heb ik een kleine plaat gekocht en zelf alle gaatjes gemaakt. Al is dat laatste niet helemaal waar, ik heb alle puntjes gezet en mijn vader én schoonvader hebben tijdens het oppassen de meeste gaatje geboord *smile* Het zijn er ca 360...



Vervolgens moest ik even goed passen en meten om er voor te zorgen dat het woord goed op de plaat zou passen. En toen dat geregeld was kon ik borduren!


Ik ben erg blij met het eindresultaat!

Bij het tuincentrum vond ik dit kleine rode kweekkastje voor 7,95  euro. Ik had nog een gezellige kerstman op ski's en met wat witte kerstbomen en een (nep) lichtje erin vind ik het weer een gezellig geheel *smile*

Liefs,
@nnemieke

3 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig, ziet er goed uit! Hoe gaat het met je kerstkransjes? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Miniman had er naderhand nog eentje te pakken, maar die mocht hij niet zelf opeten van me...klein monster! Bij Jamin had hij ook al een snoepjes in zijn mond gestoken

      Verwijderen
  2. *probeer lach in te houden * succes met miniman, ik ben groot fan van miniman!

    BeantwoordenVerwijderen