woensdag 24 december 2014

Merry everything & happy always

Het huis is aan kant, alle boodschappen zijn binnen en de eerste voorbereidingen voor het diner zijn getroffen...ik ben er klaar voor!


Inclusief mijn nieuwe kleur op de muur...*smile*

Manlief is thuis, de kids voor de tv en zodra ik dit blog geschreven heb ga ik samen met het dametje de tafel mooi dekken en doen we onze mooie kleren aan. We starten kerstmis als gezin en gaan fijn met buren en familie verder. *smile*
Een prachtige amaryllisbol...

Vanavond met mijn moeder naar de kindermis in Lutjebroek, jeugdsentiment. Ik ben benieuwd wat Isa er van zal vinden.
Snel DIY-projectje...borden rood gespoten

En met porseleinstift een rendier gemaakt

Ons huis heeft dit jaar het traditionele rood als decoratiekleur gekregen, door er lekker mijn eigen draai aan te geven is het sfeervol, maar niet truttig en overheersend geworden (vind ik zelf in ieder geval).

'Mijn' engeltje van vroeger. Alle 3 de zussen een eigen kleur.

Merry everything and happy always!

Liefs @nnemieke

2 opmerkingen: