donderdag 5 februari 2015

Hieperdepiep

Afgelopen week was weer een kleine feestweek. Hoewel Merijn officieel in januari jarig is, voelde het alsof de feestmaand februari al direct was aangebroken.

Ik weet dat veel mensen moeite hebben met de kortste maand van het jaar, maar omdat wij in februari genoeg te vieren hebben voelt dat bij mij helemaal niet zo. Bovendien heb ik ook altijd nog een week vrij in verban met de voorjaarsvakantie. Isa vroeg gister al of we binnenkort weer 'meidendag' hebben *smile*
Als Merijn naar het kinderdagverblijf is gaan wij gezellig met de meiden, zij en ik dus, iets leuks doen!
Op deze meidendag krijgen we eerst gezellig visite thuis, met 1 klein jongetje erbij, en ik denk dat ik 's middags lekker naar de bioscoop ga met haar. Nu al zin in...

Maar goed, Merijn zijn verjaardag. 
Op maandag mocht hij cupcakes uitdelen bij Jubelz. Ik had geen puf om er iets heel bijzonders van te maken, maar door de cakejes op een autobaan te plaatsen zag het er toch erg vrolijk uit. De cakevormpjes en de prikkers had ik al een poos terug bij Sissy Boy gekocht. Helemaal leuk!




Vrijdag 30 januari werd hij dan écht 2 jaar. We zongen hem wakker, maar dat kon meneer nog niet waarderen zo op de vroege ochtend. Cadeautjes uitpakken vond hij echter prima!
We hadden 's ochtends al een huis vol visite. Heel erg gezellig *smile*



Zondag 1 februari (dus toch die feestmaand) hadden we de hele kamer vol met familie en vrienden. Extra leuk omdat we een aantal vrienden al een poosje niet gezien hadden. Wat supertof om alle kindjes weer even bij elkaar te zien!
Voor de lunch had ik flink uitgepakt en het smaakte allemaal goed gelukkig...





Merijn was een ontzettend blij, jarig jongetje. Geen gemopper en gehuil zoals bij het dametje wel vaak het geval is ;)





Het was een drukke, maar gezellige week. Op naar het volgende foto-album *smile*

Liefs
@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten