woensdag 11 februari 2015

Holy shit you're old

Vandaag vieren we weer een feestje, in het klein, maar een grote leeftijd is bereikt: 40!
Manlief dan wel hè?! Ik heb nog een aantal jaartjes te gaan *smile*


Dus kochten we cadeautjes en maakte Merijn iets bij het kdv voor zijn allerliefste papa. 


Samen met Isa en ons buurmeisje maakte ik deze 'stoere mannenslinger'. 



En ik maakte ook nog deze wordbanner. Op je 40e moet je nog wel tegen een grapje kunnen natuurlijk! *smile*


Hij mocht zelf uitkiezen welke taart ik ging bakken en het werd deze, een amandel en oranjebloesem-lagen taart met vanille ricotta icing, van Donna Hay. Het recept vind je hier



De kids eten vanavond pannenkoeken en wij? Dat is nog even een verrassing! (In de eerste plaats voor de jarige Job, niet specifiek voor jullie hoor)


En vanavond komt er gezellig nog wat verjaardagsvisite, om van de taart te proeven en te proosten op mijn jarige lief. 
Zodat we het later in de maand nog eens groots kunnen vieren samen. Ik heb er nu al weer zin in.

Liefs,
@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten