woensdag 11 maart 2015

Get on your feet

Nu ik over de helft van de #100daysof_fromwhereistand op Instagram ben, deel ik alvast mijn foto's met jullie.

Het is steeds weer rechtsonderin beginnen.

Dag 1 t/m 9; hoogtepunt was hapjes maken in de
kookstudio van Hét Postkantoor...een feestje!

Dag 10 t/m 18; ik ben flink aan het 'werk' om mezelf weer
zo snel mogelijk op de been te krijgen, veel wandelingen!

Dag 19 t/m 27; Merijn is jarig en wordt 2 jaar!
Dag 28 t/m 36; een gewone week met BSO, boodschappen,
school, oppas en sportactiviteiten.
Dag 37 t/m 45; de griep heeft toegeslagen in ons huis. Ik
haal van alles in huis om manlief zo snel mogelijk weer op
de been te hebben want we hebben feest!
Dag 46 t/m 54;het is voorjaarsvakantie. We genieten van
het eerste vroege zonnetje, ik vier mijn verjaardag en we doen
verder bijna niets. Heerlijk!
Het is bést een hele lastige challenge en een aantal keren heb ik gebruik gemaakt van een foto van een andere dag. Er zijn namelijk dagen dat ik de deur niet uit kom (krijg je met ziekte enzo) en dan heb ik toch iets achter de hand.

Eenmaal over de helft kan het aftellen beginnen. Ik hoop dat ik nog een keer mijn voeten in zomerse slippertjes kan steken voor het einde van de challenge! *smile*

Liefs,
@nnemieke

1 opmerking:

  1. Dat kan hoor! Wij zitten heerlijk buiten in de zon! (Uit de wind, zalig)

    BeantwoordenVerwijderen