woensdag 21 januari 2015

Een nieuwe challenge, een taart en catering

Op Instagram ben ik met een nieuwe ´100 dagen challenge´ gestart. Ik vond het leuk om eens op een andere manier om me heen te kijken...naar beneden namelijk!
De challenge heeft als hashtag #100daysof_fromwhereistand

Leuk om te zien hoe creatief en vindingrijk mensen worden als je steeds je eigen voeten op de foto moet zetten *smile*



Gemeente Stede Broec heeft besloten de subsidie voor het schoolzwemmen per 1 februari 2015 stop te zetten. 
Namens De Klim-Op mocht ik een taart bakken en bracht ik deze samen met een collega naar de zwemleraren van zwembad De Kloet.
De taart werd blij verrast ontvangen en werd direct aangesneden. Een heerlijke vulling van bokkenpootjescrème en kersen kwam tevoorschijn...



Het is inmiddels wel duidelijk dat ik, zelfs op momenten dat ik nauwelijks energie heb, wel een boost krijg van koken en bakken.
Ik krijg wel eens de vraag of ik ook aan catering doe en laatst heb ik samen met mijn zus 700 hapjes gemaakt voor Hét Postkantoor.
Bij thuisafgehaald.nl sta ik al enige tijd ingeschreven voor gewone maaltijden (helaas nog geen afhalers...), maar ik heb nu ook een pagina aangemaakt voor catering. 

Wie weet of het iets zal brengen. En als het niet uitkomt kan ik altijd nee zeggen. De beslissing ligt volledig bij mijzelf *smile*

Fijne dag!
@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten