vrijdag 9 januari 2015

From the back to the end...

En nog een deel van onze benedenverdieping. 


De piano was mijn huwelijkscadeau voor manlief...


De klok hebben we gekocht van geld van opa en oma Peerdemann.

Inpakmaterialen, masking tape, kaarten, stempels en het
Flow papierboek van afgelopen jaar.


Prachtig kookboek met heerlijke recepten! En een mooie zin toch,
voor de eerste maand van het nieuwe jaar?!

Bij de kringloop kocht ik 4 verschillende kop en schotels voor
50 cent per stuk. Met porseleinstift van de Hema zette ik het
jaartal erop. Ik kocht een grote pot met blauwe druifjes en verdeelde
deze of de 4 kleine potjes...

De letterbanner kocht ik bij Xenos. Ik geloof dat ik de potjes
afgelopen jaar op het blog bij Zilverblauw heb gezien.

Onze eettafel hebben we al een jaar of 9 terug gekocht. Met het verhaal erbij dat het originele houten delen uit Indonesië waren. Bij nadere inspectie thuis vonden we de krassen in het blad wel érg regelmatig *smile*

Toch zijn we al jaren blij met de tafel hoor! Al was ik de kleur inmiddels wel een beetje zat. Toen we op zomervakantie waren heeft mijn schoonvader het blad een flinke schuurbeurt gegeven en het onderstel met de witte kwast bewerkt.

Afgelopen week heb ik het blad nog een white wash beurtje gegeven omdat het blad weer donker werd. Ik vond het erg spannend, maar na 15 minuten was ik al klaar en ontzettend blij met het eindresultaat!


Tulpen zijn mijn all time favorite! (Vooral als ze nog
in de knop zijn) De vos en uil zijn hele leuke lampjes
van de Hema. Hebben de kinderen gekregen van
lieve vriendinnen.


Heerlijk plekje om mijn blog te schrijven met een 
kopje koffie (is nog van mijn moeder geweest), 
een dadel, ongebrande noten en een bonbon.

Liefs!
@nnemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten