donderdag 9 januari 2014

DIY-project

Nog steeds vol inspiratie van al het moois op Instagram en Pinterest start ik mijn eigen DIY-project: een nieuwe jaarkalender.

Ik heb jarenlang een fotokalender bij de Hema besteld, helemaal te leuk, maar afgelopen jaar was ik toe aan iets anders. Dus de Familyplanner gekocht. Nou hebben wij thuis niet zoveel lege muur in de keuken, maar door de Familyplanner was dat ook niet nodig...wat een joekel van een ding zeg!
Het voordeel van de planner was dat er heel veel in de hokjes geschreven kon worden en dat je niet hoefde te proppen om meerdere activiteiten in een daghokje te krijgen. O ja, er zaten ook hele leuke, vrolijke stickers bij! *smile*

Maar toch, ik vond de planner zo enorm groot dat ik de kalender dubbel ophing en dan rond de helft van de maand ontdekte dat ik van alles gepland had staan voor de volgende helft van de maand en dat ik nog allerlei dingen daarvoor moest regelen. Niet handig dus.
Voor 2014 dus toch maar weer een Hema- fotokalender besteld. En die planner van 2013 was zó groot dat ik nu bewust op zoek ging naar een kleiner formaat, A5...precies goed en niet zo belachelijk duur.

Nou...goedkoop is duurkoop en voor de A5-formaat-kalender heb ik een vergrootglas nodig om te ontcijferen wat ik in de hokjes gepropt heb. Helemaal niet handig dus.

In de kerstvakantie heb ik mijzelf het Flow papierboek cadeau gedaan. Als klein meisje was ik al gek op mooie papiertjes en eigenlijk is dat altijd zo gebleven.
En vandaag heb ik van 12 hele mooie papiertjes, stickers, een zwarte fineliner én stempels van de Hema (ik kan niet zonder) een fijn formaat kalender gemaakt.


Nu nog een mooi clipboard maken en dan kan ik heerlijk de kalender gaan invullen met vrolijke kleurtjes.

*smile*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten