vrijdag 17 januari 2014

Koestermomentjes

Hebben jullie dat ook? 
Van die fijne koestermomentjes, waar je blij van wordt en weer wat -extra -energie van krijgt...

Afhankelijk van mijn gemoedstoestand kan dat heel erg van elkaar verschillen. Waar ik de ene dag ontzettend kan genieten van een kopje espresso of een latte macchiato, slurp ik die de volgende dag zonder na te denken naar binnen.

Vind ik het soms heerlijk als Isa haar karakter laat zien en de discussie met mij aangaat, kan ik haar het volgende moment wel wegkijken naar haar slaapkamer (vervolgens ontstaat er dan wel een koestermoment als het weer even rustig is beneden *smile*).

Maar goed, gistermiddag had ik even een heerlijk koestermoment na een week hard werken. 

Isa was op school, Merijn lag te slapen en ik ben met een kopje espresso en de nieuwste 101-woonideeën in mijn favoriete hoekje van de bank gedoken.

En wat het helemaal compleet maakte waren de chocoladespekkies van de markt. Die zo heerlijk stuk knappen en werkelijk een geluid maken als je je tanden erin zet... Juist! Die ik eigenlijk helemaal niet mag hebben nu.


En weet je? Daarom waren ze extra lekker!



@nnemieke

2 opmerkingen:

  1. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Thnx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over koestermomentjes gesproken...bij een give away actie op Instagram ben ik een 'lucky winner'. Ergens in 2014 ontvang ik een K-dootje over de post...*smile*

    BeantwoordenVerwijderen