donderdag 23 januari 2014

Evy

Als ik even goed reken is het zo'n 20 maanden terug dat ik voor het laatst mijn, nieuwe, hardloopschoenen heb aangehad.
Ik was toen zwanger van Merijn en was in eerste instantie veel te moe en misselijk om iets te doen aan beweging.

Al vrij snel daarna kreeg ik last van mijn bekken en toen was het helemaal bekeken.
Na de zwangerschap kon ik eigenlijk niet wachten om 's avonds, in het donker *smile*, weer mijn schoenen aan te trekken en 30 minuten met Evy op stap te gaan.
De bekkentherapeut en de manueel therapeut hadden daar echter hele andere ideeën over. En zo gebeurde het dat mijn hardloopschoenen stof stonden te vangen onderin de kledingkast.
Ik heb nog een keer een poging gedaan om met de buurvrouwen op zondagavond mee te wandelen, maar na 20 minuten was ik bekaf en deed alles zeer. De buurvrouwen hebben mij gezellig thuisgebracht en hebben braaf hun rondje zonder mij afgemaakt...

Inmiddels gaat het eigenlijk best lekker met mijn bekken en kon ik met kerst een lange wandeling maken. 
De weegschaal is ook steeds vriendelijker voor me (nog maar 10 kilo te gaan) en dus dacht ik gisteravond...ik ga het gewoon doen. Een paar keer een minuutje hardlopen moet ik toch kunnen?!


Evy weer opgezocht, schoenen en kleding stofvrij gemaakt, oordoppen in en gaan. 
Ik was alleen even vergeten dat je de eerste les ook al een keer 2 minuten én een keer 3 minuten moet hardlopen...oeps.
Maar omdat ik zo positief begonnen was is het me gewoon gelukt. En weet je?
Ik vond het heerlijk!

@nnemieke

1 opmerking: