woensdag 8 januari 2014

Pinterest en Instagram verslaving...

Pinterest en Instagram verslaving...

Ik geloof dat je hier wel van kunt spreken als je dagelijks meerdere keren nieuwe berichten aan het checken bent (soms zelfs per uur).
Maar er staat ook zoveel leuks op! *smile*

Op Instagram volg ik een aantal bloggers, met name Nederlandse bloggers gericht op huis, tuin en keuken. Ze maken prachtige interieurfoto's maar zijn ook ontzettend creatief en hebben veel leuke DIY-projecten.
Favorieten zijn Wimke Tolsma en Elske Leenstra.

En dan Pinterest...need I say more??
Ik heb inmiddels 31 borden met titels als: Mooi en lekker, Mooi wonen, Mooi slapen, Mooi om zelf te maken, en dus nog 27 andere borden met een titel in die strekking.
1.665 pins, maar tegen de tijd dat je dit leest zijn het er ongetwijfeld al meer geworden.
Heb ik 60 volgers en volg ik 160 pinners.

Sinds december heb ik een bord gemaakt waarvan de titel niet past in bovenstaand rijtje. Sterker nog, totaal afwijkend. En toch ben ik reuze blij met de titel en inhoud: Check!
Dit bord bevat 53 pins van projecten die ik kan afvinken. Heb ik daadwerkelijk uitgevoerd, gemaakt, gedaan, cadeau gegeven...
Sterker nog, een aantal van de foto's op dit bord zijn van eigen hand, I-phone dus.
Uiteindelijk komen Pinterest en Instagram dus gewoon weer samen...in mijn huiskamer of in die van een ander.

Check!

Gingerbread cookies

Dip Dye kaarsen

Kop en schotel met kaars

Happy pills

Warme chocolademelk met min marshmellows en kaneel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten